Imaxe de cabeceira
O curruncho de artistas
En Rianxo teatro en portugués!
Abaixo o Aeroporto en Rianxo_Teatro de Balugas_2018Este próximo sábado, 10 de marzo, ás 21h no Auditorio de Rianxo vai estar o grupo de teatro “OTeatro de  Balugas” de (Balugães, Barcelos, Portugal). Van representar “Abaixo o Éroporto em Rianxo” unha divertida comedia que fará botar uns risos a todo o público asistente, e que tamén servirá para afinar ao ouvido ao sotaque do sul :) . ENTRADA DE BALDE
Este é o argumento:
Nos confins do concelho de Rianxo, está radicada a mais pequena comunidade portuguesa na Galiza, da qual o Governo Português nunca deve ter ouvido falar.

 Ti Abílio há muito que ouve mal, diz que foi da fome que passou. Zé Bidão é dançarino de danças de salão nas horas vagas e biscateiro de profissão. O romeno Yuran, ilegalmente a trabalhar em Espanha, fala mal a língua de Cervantes, mas entende bem a preguiça de Zé Bidão. Ele veio à procura de fortuna e vê-se metido na maior alhada da sua vida, quando Ti Abílio inocentemente entendeu que ia ser ali o éroporto e a notícia correu rápido.

A partir daqui, Zé Bidão de biscateiro passa a engenheiro do aeroporto. Como rapidamente surge a notícia, rapidamente cai também por terra o éroporto de Rianxo: um político de Lisboa aproveita-se da situação transfronteiriça, argumentando que ali não pode ser construído, devido um corredor aéreo da avifauna, em especial de rolas turcas. A polícia é chamada a intervir, há um motim originado por Maria das Dores, mãe solteira que aproveita a presença de um canal televisivo sensacionalista de Madrid.

 Máis info do grupo: www.teatro-de-balugas.pt



Só poden engadir comentarios os usuarios autorizados.
Se queres participar sigue as intruccións da seguinte ligazón... [Abonarse]

*
Nesta WEB utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor,
rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.