Se soñas con unhas vacacións nunca illa tropical, á sombra dos coqueiros, saborenado tranquilamente un “cocktail” de zumo de froitas tropicais, S. Tomé e Príncipe non será propiamente o destino ideal. Se, polo contrario, che gustan unhas vacacións de aventura, de partir da descuberta de praias desertas e da selva tropical, do contacto coas poboacións locais, e sobre todo de África, vas quedar marabillado con este paraíso perdido no medio do Golfo de Guinea , mesmo encima do ecuador.
São Tomé e Príncipe é um estado insular localizado no Golfo da Guiné, composto por duas ilhas principais Estado insular, não tem fronteiras terrestres, mas situa-se relativamente próximo das costas do Gabao, Guiné Ecuatorial, Camaroes e Nigéria. As ilhas de São Tomé e Príncipe estiveram desabitadas até 1470.
São Tomé e Príncipe tem um clima do tipo equatorial, quente e húmido, com temperaturas médias anuais que variam entre os
As manifestações religiosas são imensamente complexas. Distinguem-se contudo, duas tendências religiosas acentuadas: a animista e a católica.
Duma viaxe que fixo um home a este arquipélago, diz que nao e bem um país, é um projecto dos deuses atraiçoado pelos homens.
Di tambem que das praias que sao um dos principias atractivos turísticos. Face à súa localizaçao geográfica, a temperatura da áuga é excelente e é habitualmente cristalina/transparente.
Como conclusao el diz que Sao Tomé e Príncipe é uma ilha fermosa e que nos recomenda a visita-lo arquipélago.
Na minha conclusao despois do que li sobre do país eu recomendo que o visitedes alguna vez.
Se queres participar sigue as intruccións da seguinte ligazón... [Abonarse]